Home > Übergroße Foren > Entertainment and Hobbies > What TV or Movie Stars Do You Lust After? Letztes Thema Nächstes Thema
Wechseln zu:
What TV or Movie Stars Do You Lust After?
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Tue, Jun 27, 2006 06:40

DrunkMonkey write:
cat_ate_canary write:
I agree with a lot of people here, but haven't heard anyone say Edward Norton. He was so hot in American History X. Though I prefer older men and if I could turn back time... Jimmy Stewart and Gregory Peck.
And though I'm not a lesbian, I'd still get it on with Uma Thurman!


I'd pay money to see that


you couldn't afford me... hahahahahaha



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Mon, Jun 26, 2006 09:05

cat_ate_canary write:
I agree with a lot of people here, but haven't heard anyone say Edward Norton. He was so hot in American History X. Though I prefer older men and if I could turn back time... Jimmy Stewart and Gregory Peck.
And though I'm not a lesbian, I'd still get it on with Uma Thurman!


I'd pay money to see that

  


Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Fri, Jun 23, 2006 19:07

I agree with a lot of people here, but haven't heard anyone say Edward Norton. He was so hot in American History X. Though I prefer older men and if I could turn back time... Jimmy Stewart and Gregory Peck.
And though I'm not a lesbian, I'd still get it on with Uma Thurman!



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Wed, Jun 21, 2006 09:58

erickablue write:
Tom Welling from "Smallville" Que hombre!!


You have so got that one right. He is just yummy!

I also think Bill Goldberg (Battle) from The Longest Yard is HOT!



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Sun, Jun 11, 2006 06:48

Well I've always been partial to Richard Dean Anderson (MacGyver, Stargate SG-1). John Corbett (Northern Exposure, Sex and the City) has been a favourite of mine for a long time too. David Boreanaz (Angel) is another one (the sexy brooding type!) Hugh Jackman has a certain appeal (especial as Wolverine; what an animal! :-]) But after reading everyone else's comments... Yeah, John Cusak is definitely a real cutie.

PinkPenguins reminded me of my long lost true love... Beeker! He just rocked my world! He had that whole scientist look working for him (Bill Nye would be jealous), that sexy voice... Definitely made me weak in the knees ;-) Hahahahahaha.



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Thu, Jun 08, 2006 09:37

pathseeker write:
Without a doubt its Sam Elliot, what a hottie! I would abandon my entire life to spend one night with him !!! LOL


I did a play last year where I played a ranch foreman. I based the way I played the character largely on Sam Elliot because I think he exemplifies what an old cowboy would be like. Might be why several people told me they wanted me to get the girl at the end of the show.

As to my choice? Julianne Moore

  


Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Thu, May 04, 2006 12:45

pathseeker write:
Without a doubt its Sam Elliot, what a hottie! I would abandon my entire life to spend one night with him !!! LOL



I feel the exact same way! There is something about that man... drives me crazy. I married my last husband because he reminded me of Sam Elliott... tall, long salt&pepper hair, strong.... mmmmm... where's that man when I need him? LOL... ok.. I'm off to take a cold shower or buy some more batteries one!



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Thu, May 04, 2006 10:45

Without a doubt its Sam Elliot, what a hottie! I would abandon my entire life to spend one night with him !!! LOL

  


Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Thu, May 04, 2006 04:47

Ohh gotta luv:

Joseph Fiennes, Orlando Bloom and Johnny Depp!

  
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder


Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Mon, Apr 03, 2006 04:52

I wouldn't kicK Ewan MacGregor out on a cold night..... and fellow Brits will know celebrity chef Gordon Ramsay. Not sure what it is about him, but it works for me!!

I agree about Orlando Bloom ... bit skinny tho!



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Fri, Mar 31, 2006 22:43

You just gotta love Orlando Bloom!! His eyes are so expressive, and his hands are so strong. Plus, you just gotta love the accent!! I can't wait for the next "Pirates of the Carribbean" movie!



Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Wed, Mar 29, 2006 16:01

PinkPenguins write:
Beeker is hot!! LoL


LMAO!!! Too funny Pink!!!

  


Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Tue, Mar 28, 2006 13:20

Beeker is hot!! LoL

Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder


Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Tue, Mar 28, 2006 08:01

Guess I have to say, Denzel Washington, yummy

Mel Gibson - Love the Aussie accent

And third I would say is Harrison Ford

Oh, one more would be Matthew Maconahay

(Don't think I spelled that right!!)

That's all I can think of for now.

  


Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Mon, Mar 27, 2006 21:24

Drew Barrymore is so hot, so cute, so quirky. I'd love to meet her....



Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Mon, Mar 27, 2006 18:28

chikee2000 write:

BTW, you didnt happen to mention your choice!


Hmmmmmm... For me it's more the characters they play other than the actors themselves, you know? Sometimes the real person behind the actor totally ruins it!

I'm a total sucker for Fox Mulder from X-Files. Something about the lonely, educated guy on a mission with the super sarcastic sense of humor.

Justin Bartha who plays the geeky friend in Failure to Launch and National Treasure. He reminds me of a crush I had in high school.

John Cusack in just about anything without his sister, with the exception Grosse Point High. Loved the paranoia and black outfits.

And occasionally James Gandolphini as Tony Soprano, although I hate the white undershirts!

  


Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Mon, Mar 27, 2006 12:21

Tom Welling from "Smallville" Que hombre!!



Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Sun, Mar 26, 2006 23:45

Absolutely, without a doubt, Lou Diamond Phillips. I have been hot for him for many years! BTW, you didnt happen to mention your choice!



Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil
Nur gültig
für eingeloggte Mitglieder
Veröffentlicht am Sun, Mar 26, 2006 11:39

Strangely i have a lil thing for Hugh Grant! I think its cos of the way he talks as if he has a plum in his mouth!lol, Also like Richard E Grant! another sexy voice, mind u both skinny men and not very good looking!
a handsome chappie wud be George Clooney, he has them come to bed eyes, that woweee cud make u go weak at the knees lol.
To be honest tho im not bothered wether they are celebs or not, i see them as doing a job, same as a toilet attendant! but bet none of the above wud have the b*lls to do a job that gross! lol



Antworten / kommentieren      Zitieren      Missbrauch melden   Lesezeichen und Anteil